Чому ми долучилися до науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»?

Любов Анощенко, класний керівник 2-А класу

/Files/images/IntellectMain200.png

Батьки учнів 2 – А класу вибрали навчання за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України».

Мета науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» — навчити дитину бути успішною в школі та дорослому житті. Це співзвучно із головним завданням початкової освіти, котра ставить на чільне місце «всебічний розвиток дитини, її талантів,здібностей, компетентностей та наскрізьних вмінь, відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості» (Державний стандарт початкової освіти, загальна частина, п.5).

Дуже важливо, щоб ми всі: учителі, батьки, учні — розуміли, що навчання в школі — це праця, яка впливає на обумовлені віком зміни організму дитини. Якщо ми створимо сприятливе середовище, то вони будуть позитивними. Пам’ятаймо, що важливе не лише фізичне здоров’я, а й психологічне та соціальне благополуччя дитини.

Проєкт «Інтелект України» започаткований у 2006 році харківськими науковцями, які дуже гарно знають особливості розвитку й формування дитячої психіки. Науковці мали на меті виробити такий підхід до викладу матеріалу, щоб збільшити цікавість до навчання. Тому тут так багато завдань на розвиток логічного і критичного мислення, довільної пам’яті, просторового сприйняття. Завдяки цьому проекту діти мають можливість розвиватися більш ефективно і цікаво.

В реалізації проекту «Інтелект України» важливу роль відіграє інтерактивне навчання, яке є за своєю природою діалоговим і передбачає взаємодію учня та вчителя. Ця спеціальна форма організації навчальної діяльності має конкретну, передбачувану мету – створити комфорті умови навчання, за яких кожен учень має відчуває свою успішність.

У роботі з другокласниками використовую різноманітні методи навчання: словесні, наочні, проблемні, пошукові, самостійні, практичні. Намагаюся поєднувати групову, фронтальну («мозковий штурм», «гронування», «проблемне питання») та індивідуальну форми організації навчання, здійснюю навчання у співпраці, проводжу рефлексію з приводу того, що учні вміють і знають. Вважаю доцільним моделювання життєвих ситуацій, використовую рольові ігри, спільно з другокласниками ми вирішуємо проблеми на основі аналізу обставин.

Як показує досвід дворічної роботи за за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України», використання інтерактивних технологій допомагають створювати сприятливі умови для розвитку творчого мислення дітей, формування вміння ставити проблемне питання та шукати на нього відповідь шляхом встановлення причинно-наслідкових зв'язків. Школярі вчаться приймати самостійні рішення та чітко аргументувати свої думки, отримують поштовх до розвитку самостійності й комунікативних навичок.

Науково-педагогічний проєкт «Інтелект України» працює в межах нормативно-правової бази України, згідно з чинним законодавством. Учні проєктних класів навчаються за спеціально розробленими навчальними планами. Навчальні програми та інші навчальні матеріали мають необхідні грифи Міністерства освіти і науки України.

Дізнайтеся більше про науково-педагогічний проєкт «Інтелект України»

Наша місія:

Сформувати якісний майбутній інтелектуальний фонд нації за рахунок упровадження наукових досягнень та інноваційної практики в системі освіти України.

Наші цінності:

  • Лідерство – ми творимо цілісний освітній проєкт усеукраїнського масштабу.
  • Інновації та розвиток - ми використовуємо провідні вітчизняні та зарубіжні освітні моделі та технології.
  • Професіоналізм та компетентність - ми впроваджуємо спеціальні програми підвищення кваліфікації менеджерів освіти та вчителів.
  • Ефективність - ми організуємо процес навчання так, щоб забезпечити успіх кожній дитині за умов підтримки її здоров´я.
  • Патріотизм - ми формуємо такі компетентності, які спонукають бути успішними й щасливими людьми в професійному та особистому житті на Батьківщині.
  • Результативність - ми постійно вдосконалюємося та розробляємо предмети в такий спосіб, щоб не лише зберегти, а й збільшити інтерес учнів до навчання.
  • Творчість – ми створюємо умови в навчанні для самоактуалізації та творчої самореалізації особистості.

Наші переваги:

  • Потужна науково-методична база.
  • Професійний авторський склад.
  • Єдина масштабована програма в Україні.
  • Системний медико-психологічний супровід.

Відвідайте офіційний сайт https://intellect-ukraine.org/pro-nas

Культура добросусідства

Анощенко Любов Василівна, співавторка курсу, вчитель - методист

/Files/images/rekmnehkultura-e1615816570344.jpg

Культура добросусідства – єдиний унікальний український інтегрований наскрізний курс від дошкільної до вищої освіти та навчання дорослих (вчителів, батьків), який спрямований на формування власної ідентичності та готовності до змін через усвідомлення своїх прав і свобод, осмислення звʼязків між історією і теперішнім життям, плекання активної громадянської позиції на засадах демократії та поваги до прав людини, набуття досвіду співжиття за демократичними процедурами.

Основна ідея курсу полягає в тому, щоб допомогти педагогам, а відтак і здобувачам освіти навчитися вибудувати життя, керуючись принципами демократії, жити у злагоді з собою й плекати гармонійні відносини з навколишнім світом; бути небайдужим до своєї держави, свого народу; володіти вміннями генерувати інноваційні ідеї, ухвалювати прогностичні рішення, критично мислити та аналізувати інформацію, розуміти значення права, активно цікавитися суспільним, політичним та економічним життям. А головне - мати активну життєву позицію, бути готовими до практичного втілення в життя ідей, на яких будується демократичне суспільство, і гідно виховувати нове покоління українців.

Мета програми: сприяти гармонійному розвитку особистості здобувача/здобувачки освіти і вихованню освічених, соціально компетентних громадян, які поділяють демократичні цінності, відповідально ставляться до своєї громади, рідного краю, країни; дбають про власне здоровʼя, безпеку і добробут; готові розвивати та примножувати економічний і культурний потенціал своєї країни.

Нині учні 2-А класу використовують робочий зошит «Культура добросусідства. Частина ІІ. Місце, де ми живемо. Полтавщина». Навчальний посібник схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України № 22.1/12-Г-366 від 07.06.2019 р.

Протягом навчального року другокласники розглядаються такі теми:

- Край, у якому ми живемо.

- Кожен/кожна із нас особливий/особлива, але всі ми маємо багато спільного.

- Фольклор про Батьківщину, дім, сусідів у культурі людей,які живуть на Полтавщині.

- Вірші, легенди та казки про наш регіон.

- «Памʼятка» від слова «памʼять».

- Святі та памʼятні місця й памʼятки поряд з нами, турбота про них. Різноманіття культур Полтавщини.

- Памʼятки та памʼятні місця, які нас обʼєднують.

- Знайомство з різноманіттям споруд. Архітектура. Культові споруди.

- -Знайомство з професією архітектора.

- Інтерʼєр у різних архітектурних спорудах. Прикрашаємо свою оселю.

- Куточок природи в класі й удома.

- Обряди, що здійснюються при спорудженні нового будинку. Сусідська взаємодопомога. Святкування новосілля в культурах мешканців нашого краю.

- Діалог із сусідом. Традиції гостинності в моїй сімʼї.

- Державні свята України. Памʼятні дати Полтавщини.

- Труднощі і секрети спілкування. Взаємодія в колективі.

- Де і як вчилися раніше діти на Полтавщині.

- Вулиця, де розташована твоя школа. Літопис школи.

- Музей. Екскурсія до місцевого музею.

- Ремесла, які були розвинені у нашому краї. Гончарне мистецтво.

- Природні ресурси. Їхній вплив на діяльність людини.

- Ліс – багатоповерховий будинок. Ліс у житті людини.

- Що дають людині рослини. «Зелена аптека» в нашому регіоні.

- Ресурси і скарби навколо тебе.

- Ресурси: цінні і безцінні.

Заняття з «Культури добросусідства допоможуть знайти відповіді на таку питання:

- Розуміти себе та навколишній світ;

- Реалізовувати себе як особистість, розвивати свої таланти;

- Усвідомлювати свої потреби та шляхи їхньої реалізації;

- Дізнатися про свої права та захищати їх;

- Налагоджувати партнерські стосунки з дорослими;

- Вільно комунікувати,будувати стосунки з іншими людьми та розвʼязувати конфлікт без сварок і бійки;

- Бути мобільним/мобільною і все встигати;

- Піклуватися про своє здоровʼя і довкілля, раціонально використовувати ресурси;

- Працювати з інформацією, протидіяти пліткам, маніпуляціям і розвивати критичне мислення;

- Бути успішним/успішною у світі, який стрімко змінюється і розвивається.

Мої сходинки долучення до курсу

Червень 2019 р. (м. Харків) - взяла участь у роботі авторського семінару – тренінгу з методики викладання курсу «Культура добросусідства» у ЗЗСО І ст. Харківської області в рамках проєкту «Розвиток громадянської активності в Україні шляхом реалізації курсу громадянської освіти «Культура добросусідства».

Грудень 2020 - січень 2021 – пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників «Тренінг для тренерів, які будуть готувати педагогів/викладачів для роботи за програмами курсу «Культура добросусідства» в закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти, коледжах, закладах перед фахової вищої освіти, професійних ліцеях, закладах вищої і післядипломної освіти». Навчання відбулося в рамках реалізації проекту «Сприяння розвитку активного громадянства, толерантності та порозуміння в освітніх закладах і громадах України» ГО «ІДЦ «Інтеграція та розвиток» за підтримки посольства Королівська Норвегія в Україні та на виконання листа міністерства освіти і науки України №1/9-384 від 17.07.2020 р.

Світ чекає крилатих

/Files/images/logo_share.png

Наша унікальність

Здоров'я дитини на першому місці

- Скажемо «НІ» важкому ранцю!Все, що необхідно Вашій дитині для заняття – посібник-журнал і пенал!- Зменшуємо навчальне навантаження: усього 6 навчальних предметів!- - - - Математика, українська і англійська мови, всесвіт, фізична культура, арт-технології.- Навчаємось у русі!Унікальний комплекс фізкультхвилинок, нейробіка, гімнастика для очей, хвилинки-релаксації , ігри і квести.- Враховуємо вікові і індивідуальні особливості Вашої дитини!

Вчитися легко - коли вчитися цікаво

* Замість купи звичайних підручників і зошитів – яскравий і цікавий посібник-журнал!Ваша дитина буде писати, малювати, підкреслювати тощо безпосередньо у ньому! На початку кожного тижня – новий журнал. Загалом 34 випуски за рік!* Улюблені казкові герої завжди поруч!Ваша дитина буде вчитись навчаючи своїх казкових друзів – лаксиків.* Навчаємось і пізнаємо світ – граючись!Дидактичні ігри, інтерактивні квести, дослідження, екскурсії, навчальні проєкти. У кожному навчальному предметі – розділ «Логіка»!* Діти навчаються не заради оцінок!Унікальна система оцінювання: селфі-аудити, самооцінювання! Ваша дитина самостійно визначає рівень своїх досягнень!* Індивідуальний BOX!Усі необхідні помічники у навчанні в одній скринці: планшет для письма, рахівниця-чисклада, компас, танграми, лупа тощо.* Батьки не спонсори, а активні учасники шкільного життя дитини! Беріть участь у квестах, святах, проєктах тощо. А також ставте свої запитання, діліться своїми думками і побажаннями на спеціальній батьківській сторінці у кожному журналі. Вчитель обов’язково Вам відповість!

Офіційний сайт: https://svitchekaiekrylatykh.com/?gclid=Cj0KCQiAu62QBhC7ARIsALXijXSCsaqbkANT9yx8E7fjstYu1i6lpJmhGlp3JqXFvrOEUt7kYexNI6IaAhHnEALw_wcB

Кiлькiсть переглядiв: 168

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.